Sunday, June 5, 2011

Cuti-Cuti Sabah

Sempena cuti sekolah bawak anak jalan-jalan area Kota Kinabalu...pusing punya pusing...penatnya tak terkira...terpikir pulak kalau lepak dekat kawasan hutan lipur best jugak ni..tapi kat area KK ni aku tak berapa arif sangat..so teringat kawan kata pergi zoo pun ok jugak. Zoo tersebut terletak di lok kawi, tak berapa jauh dari bandaraya KK, best jugak la..kawasanya memang luas dan betul-betul alam semulajadi. sape-sape yang datang KK jangan lupa singgah di Zoo Lok Kawi ye..rugi tak pegi.
Inilah kenderaan yang kami gunakan namanya TREM...nak jalan penat so bayar je la ye.. Harga untuk masuk ke zoo ini, pada pendapat saya agak mahal jugak. Dewasa RM10 dan Kanak-kanak RM5 seorang , yang berumur bawah 3 tahun free. Tambang TREM pulak RM2 seorang...kalau penat berjalan kena bayar pas masuk dan juga TREM... Jom tengok gambar yang sempat diambil...
Rimau sedang lepak bawah pokok Buluh Perindu...
Gajah nak minta air bandung ku...

Banyak lagi gambar yang diambil tapi tak dapat nak upload semuanya sebab berukbandku dah limit...lambat bangat oiiii...inilah gambar pasukan bola sepakku..


2 comments:

Semut Senyum said...

seronoknye pgi jalan2.... nanti semut pun nak gi jugak lah... =)

Unknown said...

seronok kan cuti sekolah,hehe

Related Posts with Thumbnails
4 5 6