Wednesday, January 26, 2011

Dauspozi Dan CNY Blog List


Minggu depan masyarakat cina seluruh dunia akan menyambut tahun baru cina, kat negara kita pun tak kurang hebatnya. yang tak cina pun dah terlebih cina. Aku ada cerita tentang yang tak cina terlebih cina ni...



Kat tempat kerjaku hanya ada seorang cina, kira okey la, tapi bila cuti yang tak cina pulak berlebih-lebih...sanggup kerja hari sabtu semata-mata nak cuti ..aku pun naik heran kenapa yang orang cina selamba je..tapi yang tak cina pulak yang terlebih cina....entahlah...tapi aku pun suka jugak kalau cuti panjang ni...nak tahu kenapa...sebab ada peluang aku turun ke laut...memancing...

Berbalik kepada blog list ni..aku tak pastilah sama ada si Douspouzi ni pun ada darah cina...mana la tahu kan...kita kan negara berbilang bangsa, apa pun tahniahlah kepada Douspouzi kerana membuat peraduan seperti ini...aku pun sebenarnya malas nak join...tetapi mungkin disebabkan blogku dan blog Dauspouzi sama tema kehijauan...terasa pulak nak buat entry pasal blog list ni....

Kepada rakan-rakan bloger yang nak sertai blog list ni boleh la lihat beberapa syarat sah yang telah ditetapkan oleh tuan punya peraduan ini...siapa lagi kalau bukan Dauspouzi...

Selamat Tahun Baru Cina buat seluruh masyarakt cina di Malaysia...
selamat makan buat limau....

No comments:

Related Posts with Thumbnails
4 5 6