Friday, June 18, 2010

[Contest] Menangi Rapidshare Premium Account Untuk Sebulan

Seperti har-hari biasa...lepas sarapan buka internet, baca akhbar dan chek blog...tengok kat chat box ramai yang dah tinggal komen. klik punya klik terklik pulak pada nama BLUR ....tiba je kat blognye terus JIWA KACAU ...eh ada kontes la...ni post yang kedua aku nak cerita tentang kontes ni. Syok jugak kontes ni sebab nak bagi akaun rapidshare premium free...bukan rapidkl ye....aku memang suka dengan rapidshare ni...

syaratnye cukup mudah baca kat bawah:
  1. Mcm biaselah korang kene copy banner kat atas2 dan link back kat page ni… dan gune tajok yang same..
  2. Cite je serba ringkas kat mane dan dari sape korg tau psl kontest ni…
  3. Cite secare serba ringkas kenape korang kene menang… (mcm bt slogan tp x de limit)
  4. Ingat jawapan yg paling kreatif dikira pemenang
  5. Kalo dh siap kene post permalink kat comment bwah ni dan juga kat fanpage Jiwa Kacau (X wajib)
  6. Kontest ni terbuke kepade semua lapisan umor..
  7. Setiap peseta bleh submit satu penyertaan sahaja (tp bleh di updated sehingga tarikh tutop)
  8. Tarikh tutop penyertaan ialah 25 Jun 2010 (lame lagi2)
KENAPA AKU MESTI MENANG!!!!
Aku dah copy dan paste pun... dan tajuk pun dah sama- lulus dah syarat pertama...

kontes ni aku dari kau la BLUR..apasal kau pegi cerita tentang kontes yang BEST ni kat shout aku....eee suka betul aku- syarat ke dua pun dah lulus ni...

aku baru je beli external disk...500gb lagi tu...sian dia kosong tak de isi lagi, yang lama 80gb dan 40gb dah penuh dengan cerita2 yang aku copy dari kawan...aku tak mahu ADATA Classic 500gb aku kata aku tak adil sebab dia masih kosong...aku juga rasa kesian dengan broadband aku...walaupun ambil pakej advance rm90 sebulan..kejenya hanya untuk baca akhbar...jalan2 kat blog..sian kat...kalau dapat akaun ni boleh la dia pengalaman baru...donlod tiap2 hari...sampai limit 5g..dan lagi duit dalam tabung buluh kat sebelah tu...pun tak cukup lagi untuk beli akaun premium dan yang ni adalah sebab UTAMA...AKU SUKA BENDA FREE NI...-------syarat ke tiga dah lulus....

syarat2 yang terusnya terpaksa aku buat kat blog BLUR ni...sebab aku BLUR

aku cerita je ni..kalau korang nak jugak kena la wat macam aku buat...sebab bukan aku punya ni...tapi Jiwa Kacau Punya

No comments:

Related Posts with Thumbnails
4 5 6