Sunday, May 29, 2011

Holiday...Cuti..Cuti....Cuti

Mesti inilah yang yang sering di jeritkan oleh budak-budak bila tiba musim cuti sekolah, bagi guru-guru pulak musim ni la nak berehat sekejap setelah berpenat lelah mengajar anak-anak murid tanpa mengira waktu. bermacam-macam plan diatur kan. Tapi ada juga sekolah yang telah mengatur jadual kelas tambahan lebih awal untuk guru-gurunya...cuti sambil belajar la jadinya...
Bagi ibu bapa mereka juga dah plan baik-baik cuti ni, ada yang nak anak-anak batu mereka di sawah atau ladang...kalau yang lelaki dah tentu dah pikir nak gi rempit dan membuang masa...apa pun yang anda plan aku ucapkan selamat bercuti..hati-hati dijalanraya kerana jalanraya tak pernah bercuti dan yang paling mau ingat...malaikat maut tak pernah ambil cuti...




1 comment:

amir aizat said...

nak cuti sekolah jugak laa tuh,hehe

Related Posts with Thumbnails
4 5 6