Wednesday, August 18, 2010

Salam Ramadhan


Kebelakangan ni masa memang cemburu dengan aku, nak buat BW pun susah apatah lagi nak update blog...trafik dah menurun dan Nuffnang pun ciput je.

Dalam dunia blog ni, kalau kita tak pegi blog orang maka orang tak pegi blog kita walaupun dia dah jadi flower kita.Itu adalah lumrah, lebih-lebih lagi macam blog aku ni...tak ada sape nak datang jengok...kalau akau tak pi blog depa...tak apa apa boleh buat siapalah aku di dunia blog ini...flower pun baru ada 34 orang je. Yang datang hanya membalas kunjungan bila kau ke blog diaorang.

tak kisahlah ada ke tak de, yang penting selagi aku rasa nak berblog aku akan teruskan jugak...kalau dah tak mau...mybe blog ni akan terbiar je...
Sempena bulan yang mulia ni, aku nak minta maaf kat mana-mana blogger jika selama aku menjengok blog korang, ada tulisanku yang menyentuh hati dan terguris rasa...Maaf ku pinta.
Bersempena dengan bulan yang mulia aku nak kongsikan beberapa bahan yang baik dan sesuai dengan masanya, sape yang nak bolehlah download ye.

1. Al-Quraan Digital - Boleh diinstall dikomputer, ada ayat dan maksud ayat boleh baca alQuraan berserta maksudnya. DOWNLOAD DISINI

2.Himpunan Tazkirah - Koleksi tazkirah yang saya kumpul dan pemberian dari kawan , saya kongsikan juga untuk anda semua. DOWNLOAD DISINI

3.Amalan Sepanjang Tahun- Zikir dan doa yang boleh kita amalkan sepanjang tahun. DOWNLOAD DISINI

4. Wallpaper Islam - Wallpaper menarik yang mempunyai ayat-ayat suci alQuraan. DOWNLOAD DISINI


No comments:

Related Posts with Thumbnails
4 5 6